To choose or to lose….

Maak de juiste keuzes in uw category management

Category Management

De vertaling van de winkelformule naar het assortiment is zeer belangrijk. Uiteindelijk is het assortiment voor de klant de bewijsvoering van de formule. En natuurlijk ook voor de retailer.

De opbouw van de assortimenten komt niet uit de lucht vallen. Beate Toonen Management heeft een gedegen methodische aanpak in category management die zich in de praktijk voor vele internationale (retail) organisaties bewezen heeft.

Als het categoryplan dan staat en de planning met alle stakeholders is vastgelegd, is er nog het punt van de kwaliteit in de uitvoering. Zijn alle medewerkers helemaal klaar voor de wedstrijd? Alleen dan maken zij het verschil.

Beate Toonen Management implementeert de gekozen werkwijze zodanig dat de betrokken medewerkers vol vertrouwen hun functie uit kunnen oefenen. Category managers, inkoopmanagers, inkopers en merchandise planners kunnen ook on-the-job coaching en ondersteuning krijgen.

Buying Management

De juiste keuzes in de inkoopstrategie en uitvoering zijn essentieel.

Merchandise Planning

De optimale inrichting van de interne commerciële processen is afhankelijk van de gekozen positionering.De optimale inrichting van de interne commerciële processen is afhankelijk van de gekozen positionering.