Uw merk of concept altijd Top of Mind bij de klant

Beate Toonen helpt bij een aanscherping van strategie en concept

Concept Optimalisatie

Het succes van ieder concept of formule begint met een heldere positionering en een aantrekkelijke uitwerking. Het is essentieel dat:

  • Het concept de verwachtingen van de huidige en potentiële klanten overtreft met een geïntegreerde digitale en fysieke customer journey.

  • Het concept aantrekkelijk, actueel en onderscheidend is. Een regelmatige update is noodzakelijk omdat markten snel blijven veranderen.

  • Het concept lekker commercieel is. Niet sterven in schoonheid, wel inspirerend om klanten te boeien en binden.

  • Het concept naar duidelijke kaders vertaald wordt, waarbinnen iedere medewerker zijn functie optimaal uit kan oefenen.

Door tijdig en op de juiste manier stil  te staan bij het concept, waarborgt u de continuïteit van de formule. Beate Toonen Management versterkt het concurrerend vermogen van de organisatie door:

  • Het onderscheidend vermogen van het (retail) concept te optimaliseren op voor de klant relevante punten.

  • Het concept tot in detail uit te werken naar een brandbook, zodat alle disciplines binnen de organisatie ermee kunnen werken.

  • Het verankeren van het concept binnen de organisatie en uitwerken naar praktische zaken zoals commerciële kalender, handboeken en KPI’s.