In business you don’t get what you deserve….

 Haal het beste resultaat uit inkoopstrategie en onderhandeling            

Buying Management

Buying Management is een belangrijk onderdeel van het proces en is op meerdere manieren zeer bepalend voor het resultaat van elk retailbedrijf.

  • Met hoeveel en welke leveranciers gaan we samenwerken?
  • Zijn onze risico’s goed afgedekt?
  • Wat is de juiste sourcingstrategie? Voldoen alle leveranciers aan de juiste eisen?
  • Hoe bepalen we wat de best mogelijke condities zijn en hoe realiseren we deze?
  • Kan tendering een werkwijze zijn voor onze organisatie?
  • Splitsen we de category functie van de inkoop organisaties of niet? Wat zijn de voor- en nadelen en hoe lossen we dat op?

 

Beate Toonen Management werkt samen met de organisatie aan een inkoop verbetertraject. Durf de uitdaging aan te gaan om de directe en indirectie inkoopkosten op de juiste wijze naar beneden te brengen èn de kwaliteit van het inkoopproces te verbeteren.

Category Management

De vertaling van de winkelformule naar het assortiment is zeer belangrijk.

Merchandise Planning

De optimale inrichting van de interne commerciële processen is afhankelijk van de gekozen positionering.